czwartek, 21 maja 2015

LADY GAGA FAME & ZELE UV




Perfumy Lady Gaga Fame Black Fluid 

To pierwsza woda perfumowana o czarnym kolorze, która po rozpyleniu na ciało nie zostawia śladów.
Czytając opinie internautów na temat zapachu tych perfum, trafiamy na zrównoważone zdania, jest dużo zwolenniczek jak i przeciwniczek tego zapachu, my należymy zdecydowanie do zwolenniczek ! 
Zapach jest bardzo ekstrawagancki, zmysłowy i kobiecy, idealny na romantyczną randkę we dwoje jak i dopełnienie codziennego looku. 
Piękny aromat perfum utrzymuje nam sie spokojnie przez cały dzień, nie musimy sie martwić że po upływie paru godzin zapach będzie niewyczuwalny. 
Uwielbiamy wiele zapachów perfum i ciągle próbujemy czegoś nowego jednak tym jesteśmy od dawna wierne. 

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 115zł 



Żele UV

Od jakiegoś czasu jedna z nas jest posiadaczką lampy UV zakupionej wraz z lakierami hybrydowymi. Wykonywanie manicure hybrydowego jest zbawieniem dla os\ob, którym szybko lakier odpryskuje i które nie lubią malować paznokci średnio co 3 dni. Jak każda z nas pragnie mieć piękne włosy, skórę to również przychodzi czas na paznokcie.
Metoda żelowa, która może wydawać nam się "niezdrowa" dla naszych paznokci, wbrew pozorom wykonana poprawnie nie powinna nam zaszkodzić a efekt jaki przynosi jest niesamowity,
Produkty o których dzisiaj będzie mowa to żele z allegro za 9.50 wiec śmiesznie tanie :D ale za to godne polecenia. 

Co możemy o nich powiedzieć ? 
-średnio gęste
- praca z nimi jest łatwa i szybka 
-nie wymagają długotrwałego utwardzania
-paznokcie przedłużane na szablonie wyglądają naturalnie, są wytrzymałe i twarde
-cena w porównaniu do jakości jest baaaardzo dobra 

Dostępność: dobrarada.com
Cena: 9.50zł




 Całe zamówienie 



Próbowałyście tego zapachu ? Przypadł Wam do gustu? 
Na jakich żelach pracowałyście ? Korzystacie z metody żelowej lub hybrydowej? Jakie są Wasze opinie?

kosmetyczna.poezja@interia.pl
urodawpigulce@gmail.com

26 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam hybrydowych paznokci :o
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie jeszcze nie wąchałam tego zapachu - muszę nadrobić:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny flakonik mają te perfumy. Aż ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym sama robić takie paznokcie :D ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pozostaje Ci nic innego jak zakupić sprzęciora i działać :D

      Usuń
  5. sama mam lady gage i bardzo ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi za bardzo jej zapach się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten zapach, hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj, a nóż się zakochasz w nim jak my :)

      Usuń
  8. wąchałam w sklepie haha ;) super ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem zapachu tych perfum, bardzo ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że jak na Lady Gagę to opakowanie perfum jest bardzo skromne w swoim design'ie, jestem jednak bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego zapachu, aczkolwiek chyba bałabym się kupić perfumy Lady Gaga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam zapachu tych perfum ale buteleczka wyglada ślicznie :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń