środa, 22 kwietnia 2015

Laminowanie. Czy na prawde tak skuteczne ?




Co to takiego ?

 Laminowanie to nic innego jak zabieg poprawienia wyglądu włosów, który polega na wypełnieniu struktury włosa naturalną keratyną, domknięcia łusek na całej długości, ponadto taki zabieg doskonale odżywia i nawilża nasze włosy. 

Co będzie nam potrzebne ?

  • 3-4 łyżki gorącej wody
  • 1 pełna łyżka żelatyny 
  • połowę łyżki odżywki do włosów(my używamy tych z Garniera, ponieważ dobrze nam się sprawdzają do tego zabiegu) 
Sposób wykonania mieszanki: Do naczynia dodajemy wyżej wymienione składniki, dokładnie mieszamy je ze sobą, następnie na uprzednio umyte włosy szybko nakładamy zrobioną mieszankę aby nam nie "zastygła", jeżeli nam to zastygnie możemy dodać odrobinę gorącej wody i zamieszać lub po prostu podgrzać.
Po nałożeniu naszej "odżywki" na włosy, zawijamy je w czepek termiczny a następnie w ręcznik, dla lepszego efektu możemy podgrzać to ciepłym nawiewem suszarki. Całość trzymamy na włosach ok. 50 min po czym obficie zmywamy wodą, NIE myjąc ich już szamponem. 

Efekty jakie daje laminowanie:

 Widocznie poprawia się ich wygląd, stają się miękkie, nawilżone, sypkie, łuski włosa są domknięte, wyglądają prosto jak po wizycie u fryzjera.

 Taki zabieg możemy powtarzać nie częściej niż co 3-4 mycia, ponieważ możemy przeproteinować włosy.











Jak sprawdza się u Was zabieg laminowania? Któraś próbowała? Jakie wrażenia ? :) 
M&K

22 komentarze:

  1. Bawiłam się kiedyś w laminowanie ale jakoś za mało czasu by wykonywać to regularnie. Pamiętam, że włosy ładnie błyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie próbowałam, ale ostatnio czytałam o tym na kilku blogach i chyba jednak się skuszę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. raz probowalam, ale musze jeszcze raz !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak ja długo się przymierzałam do tego laminowania, ale jakoś do tej pory nie wykonałam... ponoć doskonale nabłyszcza :) muszę się zmobilizować.
    Dołączam pozdrawiam i zapraszam ponownie :) strudelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie spróbować i dać znać czy u Ciebie też się sprawdziło! :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu na włosy , stosuję tylko odżywki:)
    Moim długim włosom pewnie dobrze zrobi taki zabieg :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, warto wypróbowac, bo efekt niesamowity! :)

      Usuń
  6. Nidy tego nie robiła.. ale brzmi ciekawie :)

    Życzę miłego wieczorku i z przyjemnością pozwolę sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj- nie będziesz żałować...Wzajemnie :)

      Usuń
  7. Nigdy nie robiłam takiego zabiegu. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie probowałam, ale po Twoim wpisie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja laminuje włosy siemieniem lnianym. Co do efektów są widoczne,bo włosy sa gładsze i odżywione.Aczkolwiek może też wypróbuje laminowanie żelatyną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siemię nakladam na włosy w postaci takiego glutka i trzymam pod czepkiem, nie laminowałam nigdy nim, ale brzmi ciekawie, więc pewnie spróbuję :)

      Usuń
  10. Świetny blog :)! Na moim blogu pojawił się nowy post ze sportową stylizacja: http://kingefashion.com/adidas-superstar-supercolor-pink/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Będę tutaj częściej zaglądać i dodaję do obserwowanych:)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie próbowałam laminowania. Nawet nie wiedziałam, jak się do tego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się na początku dziwne wydawało nakładanie żelatyny na włosy, a odkąd wypróbowałam to się 'zakochałam' i jest to moja nieodłączna część pielęgnacji :)

      Usuń
  12. Nigdy nie słyszałam o laminowaniu włosów! Ale trzeba będzie spróbować…
    w wolnym czasie zapraszam do mnie:
    http://anielkamysli.blogspot.com/2015/04/2-i-love-spring-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię to robić :)

    OdpowiedzUsuń