piątek, 4 marca 2016

Makijaz Na Co Dzien




Cześć Dziewczyny !
Przychodzę dziś do Was z moją codzienną makijażową rutyną, chcę abyście zobaczyły jakich kosmetyków używam aby wyglądać nieco ładniej :D
Makijaż jest bardzo prosty, większość z Was na pewno podobnie się maluje i dla niektórych nie będzie nowością co tutaj napisze. Wykonuje go w ekspresowym tempie,  bo chyba nikt nie ma czasu rano  siedzieć  ponad godzinę przed lustrem...lepiej dłużej pospać ! Wiadomo, gdy mam więcej czasu albo mam jakieś ważne wydarzenie często wykonuje staranniejszy i mocniejszy makijaż.
Nie używam drogich kosmetyków, ponieważ według mnie  tanie nie oznacza złe. Produkty, które pokazałam poniżej możecie zakupić w drogeriach tj. Hebe, Natura, Rossmann a nawet w niektórych marketach...są bardzo łatwo dostępne :)




Twarz  


Przed zrobieniem makijażu nie stosuję żadnej bazy lecz zwykły krem nawilżający Nivea. Na co dzień nie potrzebuje mega idealnego krycia, od podkładu oczekuje, aby ładnie wyrównał koloryt  skóry, rozświetlił twarz, nie chcę aby moja cera wyglądała na zmęczoną. Takie oczekiwania spełnia podkład AA LUMI, który jest moją nowością w kosmetyczce. Jeśli wyjeżdżam gdzieś lub mam ważne wydarzenie i chcę żeby moja twarz wyglądała idealniej oraz podkład trzymał się dłużej używam  Affinitone od Maybelline. Pod oczy i na niedoskonałości wklepuje korektor Lovely. Do nałożenia podkładu i korektora używam rączek, nigdy nie nakładałam go gąbką czy pędzlem. Chociaż nie potrzebuję dodatkowego zmatowienia, ponieważ mam suchą cerę ale chcę aby mój makijaż był trwalszy stosuję puder z Bell lub z Wibo Fixing Powder. Niestety należę do bladziochów, nie znalazłam jeszcze odpowiedniego bronzera do mojej cery, dlatego używam tylko różu z Estee Lauder. Ostatnim etapem makijażu  jest jeszcze rozświetlenie twarzy, do tej czynności używam rozświetlacza z Wibo Diamond Illuminator, nakładam go na czoło, kości policzkowe, nos, nad łuk Kupidyna i podbródek.


Brwi   



Może dla  niektórych  to okazać się dziwne lub śmieszne ale TAK, do pomalowania swoich brwi używam cienia do powiek z Vipery. Jest to idealny odcień dla moich brwi i jak na razie nie mam w planach go zamieniać na lepszy model.


Oczy 




 Makijaż oczu u mnie wygląda bardzo prosto i nie wykonuję tutaj żadnych cudów. Z paletki Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows na powieki nakładam beżowy lub biały cień aby wyrównać koloryt, jeśli mam ochotę i czas, brązowymi cieniami zaznaczam załamanie. W kąciki oczu nakładam rozświetlacz Wibo, na górnej i dolnej linii wodnej rysuję kreskę moją ulubioną czarną kredką do oczu z Marizy a następnie rozcieram pędzelkiem żeby wyglądało to naturalniej. Na sam koniec tuszuję rzęsy tuszem z Wibo Extreme Volumelashes i voila oczy mamy gotowe !


Usta  




Nie jestem fanką ciemnych odcieni pomadek, dlatego na co dzień używam samej szminki ochronnej z Nivea lub podkreślam usta moją ulubioną pomadką w kredce z Lovely odcień 3.





Jak widać mój makijaż jest bardzo łatwy i tani, ale mam zamiar zmienić co nie co. W planach mam zakup Bourjois Heathy Mix, jakiś lepszy korektor oraz bronzer idealny dla mojej cery. Może Wy polecicie mi coś dobrego ?


***


Na jaki temat chcecie abyśmy napisały post ? Czekamy na pomysły !
Buziaki ! :*



Zapraszamy na nasz Instagram @kosmetyczna.poezja 







12 komentarzy:

  1. Ja lubię podkład Affinitone, za tymi z AA nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety Wibo Fixing Powder się nie sprawdza- po godzinie już się świecę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o puder z Wibo, to średnio się u mnie sprawdza, chyba jednak potrzebuję większego matu ;) Jestem też bardzo ciekawa tego podkładu od Maybelline. Chyba się na niego w końcu skuszę :D
    zagubionawpokoju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie ten maybelline,ładnie wygląda na buzi oprócz tego ze podkreśla mi suche skórki...ale to jak każdy podkład...chyba nigdy nie dobiorę podkładu który by ich nie uwidaczniał ehh:)

      Usuń
  4. Bardzo długo malowalam brwi cieniem do powiek, później była kredką do brwi a teraz puder i żeliwa maskara do brwi :) Trochę tego było.
    Bourjois Healthy Mix to najlepszy drogeryjny podkład jaki miałam, a korektor to polecam Catrice Liquid Camouflage jest tani i boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze nie pokazujesz jak wygladasz w takim makijazu :(

    zapraszam www.neskakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że bardzo długo malowałam brwi cieniami do powiek, a później używałam bardzo długo kredki do brwi Catrice Eye Brow Stylist do której często wracam. Teraz bardzo lubię używać pudru do brwi GR razem z żelem Essence.
    Podkład Bourjois Healthy Mix jest genialny! A jeśli chodzi o korektor to mogę polecić Ci Catrice Liquid Camouflage bo jest świetny - tani, bardzo dobrze kryje i nie zbiera się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład z Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę pomadkę z Nivea. Kredkę do ust w pomadce używam z Rimmel, i sobie chwalę :) Bardzo fajny post, pozdrawiam i obserwuje :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam styczności z powyższymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń